lördag 3 augusti 2013

Svensk Ska

Jag har ända sen jag gjorde mixen med svensk powerpop gått och lurat på denna och på sommarens heta dag så får den vara klar. Alla låtar borde vara från 80-82 och om någon känner sig manad att göra en med modernare svensk ska så är ni välkomna /Peter Alzén


1 Ebba Grön – Mamma pappa barn
2. Bruset – (Jag hatar) Sigmund Freud
3. Elaka Måns – Skadeva
4. Kai Martin & Stick – Spel
5. Eldkvarn – En vacker dag
6. Rasta Hunden – Jag spyr igen
7. Quiet – Ovanligt vanlig tjej
8. GLO – Ålrajt
9 Elvärket – Måns i Vasastan
10. Herr Marmelad & hans skorpor – Min soldat
11. Skanstull – Inga pengar ingen mat
12. Noise – Billy & the Trend Coat
13. Cellskräck – Fristat
14. Aktiespararnas årsmöte – Lycka till
15. Kortslutning – Framtidsvisioner
16. Stormakt gul – Pendeltåg till helvetet
17. Tivoli – Miljonen
18. Ebba Grön – Slicka uppåt, sparka nedåt
19. Solsting – Andra sidan planeten
20. Dag Vag – Tjockhult

21. Dag Vag - Musik

1 kommentar:

  1. Går inte att hämta. Kan det fixas? Vore kanon. Tack på förhand, Anders

    SvaraRadera